Contactgegevens Stichting Vrienden van CityKids
3055 EB Rotterdam

Contactpersoon: Antoinette van den Haak
Tel.: 06 20011140

Bankrekeningnummer van Stichting Vrienden van CityKids is NL08ABNA0433398647.

Donaties
Financiële bijdragen aan de Stichting ter ondersteuning van haar doelstelling zijn van harte welkom. Dit kan in de vorm van eenmalige of periodieke donaties of door het organiseren van een sponsorwervende activiteit zoals een sportevenement (sponsorloop, golftoernooi), een gala of liefdadigheidsconcert, een collecte of elke andere activiteit die geld oplevert.  Ook kan gedacht worden aan toekenning van een nalatenschap of legaat na overlijden.

Financiële verantwoording
Elk jaar zal Stichting Vrienden van CityKids haar jaarverslag publiceren:
Klik hier voor het jaarverslag 2021
Klik hier voor het jaarverslag 2020
Klik hier voor het jaarverslag 2019
Klik hier voor het jaarverslag 2018
Klik hier voor het jaarverslag 2017
Klik hier voor het jaarverslag 2016

Help ons mee!
Heeft u ideeën om ons te ondersteunen, neem dan contact op met Antoinette van den Haak, bereikbaar via 06 20011140 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..